1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy dokument określa ogólne warunki i zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem agrogalop.pl oraz sposób świadczenia usług za pośrednictwem drogi elektronicznej, w tym sprzedaży. Regulamin jest dokumentem obowiązującym w rozumieniu art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Dostępny jest w witrynie internetowej agrogalop.pl/regulamin, umożliwiając jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie. Adresowany jest do wszystkich, którzy korzystają z usług sklepu internetowego (konsumenci prywatni oraz przedsiębiorcy).
1.2. Sklep internetowy agrogalop.pl/sklep prowadzony jest przez firmę GALOP Wojciech Gałosz z siedzibą pod adresem Konradowa 3/1U, 48-303 Konradowa, NIP: 7532001245, zwanego dalej Sprzedawcą.
1.3. Bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej biuro@agrogalop.pl, telefonu 77 421 45 25 oraz osobiście w siedzibie firmy.
1.4. Administratorem wszelkich udostępnianych danych osobowych jest Sprzedawca. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich przechowywanie i przetwarzanie odbywa się na warunkach opisanych w Polityce Prywatności pod adresem agrogalop/polityka-prywatnosci
1.5. Zgodnie z przepisami prawa, GALOP Wojciech Gałosz zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub anulowania świadczenia usług sprzedaży klientom, którzy nie ukończyli 18 roku życia. W związku z tym potencjalni klienci zostaną o tym fakcie niezwłocznie powiadomieni.
2. Definicje:
2.1. Sprzedawca – Wojciech Gałosz, który prowadzi działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki pod adresem: Konradowa 3/1U, 48-303 Konradowa, NIP: 7532001245.
2.2. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym dokonuje zamówienia w ramach usług prowadzonych przez sklep.
2.3. Sklep internetowy – serwis dostępny pod adresem domeny internetowej agrogalop.pl/sklep, za której pośrednictwem klient składa zamówienia.
2.4. Towar – produkty, które prezentowane są w sklepie internetowym i których dotyczy oferta sprzedaży.
2.5. Konto – oznaczony niepowtarzalnym loginem i hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym sprzedawcy, który umożliwia dokonywanie operacji drogą elektroniczną. Konto użytkownika dostępne jest pod adresem agrogalop.pl/konto/
2.6. Umowa sprzedaży – w rozumieniu Kodeksu Cywilnego dokument w języku polskim, zawarty pomiędzy sprzedającym a klientem, związana ze świadczeniem usług drogą elektroniczną.
2.7. Formularz zamówienia – formularz dostępny pod adresem agrogalop.pl/zamowienie, który umożliwia dokonanie zamówienia towarów oferowanych w zasobach sklepu internetowego.
2.8. Zamówienie – dobrowolne oświadczenie woli klienta, które składa za pomocą formularza zamówienia dostępnego online pod adresem agrogalop.pl/zamowienie. Jego efektem finalnym jest zawarcie umowy sprzedaży towaru. Określa szczegółowo rodzaj i liczbę towaru, który staje się przedmiotem umowy.
2.9. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
2.10. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
3. Zasady korzystania z usług sklepu internetowego
3.1. Aby korzystać z usług sklepu internetowego, konieczne jest spełnienie poniższych wymogów i warunków:
- uzyskanie dostępu do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, które posiada dostęp do internetu;
- spełnienie minimalnych wymagań technicznych dotyczących sprzętu używanego przez klienta w celu skorzystania z usługi: przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 10 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies lub Mozilla Firefox, Safari, Opera, Google Chrome, Microsoft Edge z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies, dostęp do internetu i poczty elektronicznej, zalecana minimalna rozdzielczość ekranu.
3.2. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z usług oferowanych drogą elektroniczną przez agrogalop.pl jest rejestracja indywidualnego konta. Rejestracja konta jest dobrowolna i równoznaczna z wyrażeniem zgody z treścią regulaminu oraz postanowieniami polityki prywatności i cookies.
3.3. Klient zobowiązany jest do korzystania z usług świadczonych przez sklep internetowy zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami. Zabrania się w szczególności: podawania danych niezgodnych z prawdą i stanem faktycznym, niedokładnych, nieaktualnych, wprowadzających w błąd; naruszania dóbr osobistych; zachowań niezgodnych z przepisami prawa, w tym korzystania ze sklepu w sposób zakłócający jego prawidłowe funkcjonowanie, rozsyłanie spamu, korzystanie ze sklepu w sposób uciążliwy dla sprzedawcy i innych klientów. W razie niestosowania się do tego zapisu sprzedawca ma możliwość pozbawienia klienta praw do korzystania z usług sklepu oraz ograniczyć go w możliwości powtórnej rejestracji.
3.4. Usługi świadczone drogą elektroniczną polegają przede wszystkim na: prowadzeniu konta w sklepie internetowym, umożliwieniu zawarcia umowy sprzedaży i wypełnienia formularza zamówienia.
3.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia czasowych lub stałych ograniczeń w zakresie funkcjonowania sklepu internetowego oraz oferowania usług drogą elektroniczną, spowodowanych pracami serwisowymi i technicznymi.
4. Zawarcie umowy sprzedaży
4.1. Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy odwiedzić stronę internetową pod adresem agrogalop.pl, przejść do zakładki związanej z działalnością sklepu internetowego, wybrać interesujące klienta towary, określając ich specyfikację oraz ilość i postępować zgodnie z komunikatami technicznymi wyświetlanymi na stronie. Wybór towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka klienta, a w trakcie składania zamówienia klient ma możliwość jego modyfikacji lub nawet anulowania. Ostatecznym potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży jest kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” oraz dokonanie wpłaty.
4.2. Ceny oferowanych towarów podane są w walucie polskich złotych oraz z wliczonym podatkiem. O łącznych kosztach, wraz z kosztami dostawy, klient informowany jest na bieżąco w procesie składania zamówienia.
4.3. Zawarcie umowy sprzedaży jest równoznaczne z obowiązkiem podania danych osobowych niezbędnych do procesu finalizacji usługi, czyli dostawy zamówienia, w tym również danych do faktury. Po ich podaniu przez klienta nastąpi podsumowanie złożonego zamówienia, które poinformuje klienta o przedmiocie zamówienia, jego łącznych kosztach, metodzie płatności i dostawy oraz czasie dostawy.
4.4. Zamówienie z obowiązkiem zapłaty jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Ostateczne potwierdzenie chęci skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną następuje poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”. Tuż po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, klient otrzymuje wiadomość e-mail. Jej celem jest potwierdzenie treści złożonego zamówienia.
4.5. Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane przez klienta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.), do momentu wysyłki Towaru. W tym celu klient powinien skontaktować się z przedstawicielami firmy telefonicznie pod numerem 77 421 45 25, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail biuro@agrogalop.pl bądź tradycyjnej lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie agrogalop.pl/kontakt
5. Płatności
5.1. Klient uiszcza płatność za pomocą przelewu, płatności online lub przy odbiorze osobistym. Klient powinien dokonać płatności w terminie 3 dni od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku wykonania terminowej wpłaty sprzedawca anuluje zamówienie i niezwłocznie poinformuje o tym klienta drogą elektroniczną lub telefoniczną.
5.2. Płatności elektroniczne dokonywane są dzięki pośrednictwu serwisu tpay.com
6. Dostawa
6.1. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. W przypadku braku zamówionych towarów w magazynie sprzedawca zobowiązuje się do bezzwłocznego powiadomienia o tym zainteresowanego klienta. Ponadto sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć klientowi towary w stanie nienaruszonym i wolne od wad.
6.2. Dostawa odbywa się na terytorium całej Polski, na adres wskazany przez klienta podczas finalizowania procesu składania zamówienia. Klient może wybrać różne metody dostarczenia mu zakupionych towarów: dostarczenie przez firmę kurierską, Pocztę Polską, odbiór osobisty.
6.3. Koszty wysyłki ponosi klient. Koszty dostawy zależne od wyboru jej rodzaju wliczone są w wartość dokonanego zamówienia i widoczne są podczas jego podsumowania. Klient zobowiązuje się do odebrania zamówionego towaru.
7. Prawo odstąpienia od umowy
7.1. Każdy klient może odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni. Ma on jednak obowiązek poinformować sprzedawcę o swojej decyzji. Można tego dokonać telefonicznie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej czy elektronicznej. Odstąpienie od umowy przez klienta jest jednoznaczne z jego zobowiązaniem się do odesłania zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia. Koszty wysyłki ponosi w tym przypadku klient. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem. Po otrzymaniu przesyłki sprzedawca dokonuje zwrotu pieniędzy.
8. Reklamacje
8.1. Firma GALOP Wojciech Gałosz jako sprzedawca odpowiada wobec klienta w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu Cywilnego. Reklamacje należy każdorazowo kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@agrogalop.pl, a sprzedawca zobowiązuje się do ich rozpatrzenia w terminie do 14 dni. W przypadku przedłużających się rozpatrywań sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania klienta o terminie podjęcia decyzji dotyczącej reklamacji.
8.2. Aby reklamacja została uwzględniona, powinna zawierać: formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, dane dotyczące zamówienia, przede wszystkim dane osobowe klienta, jego numer rachunku bankowego, indywidualny numer zamówienia, datę zakupu stanowiącego podstawę reklamacji, opis wady oraz dowód zakupu bądź jego kopię. Procedura składania reklamacji i zwrotów znajduje się pod adresem agrogalop.pl/reklamacje Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, które wynikło z korzystania z niego w sposób nieprawidłowy i niezgodny z przeznaczeniem. Sytuacja ta nie może stanowić podstawy działań reklamacyjnych. Klient może jednak zwolnić się z tej odpowiedzialności, udowadniając, że sprzedawca nie poinformował go o prawie odstąpienia od umowy.
8.3. Ponadto klient ma prawo wnosić reklamacje związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego. Nieprawidłowości te należy niezwłocznie zgłaszać mailowo na adres reklamacje@agrogalop.pl. W reklamacji należy podać dane osobowe wraz z datą wystąpienia nieprawidłowości oraz jej charakterystykę.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01/01/2020
9.2. W sprawach, których nie reguluje niniejszy Regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
9.3. Spory między klientem a sprzedawcą wynikłe w związku z usługami świadczonymi drogą elektroniczną rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego mediatora. Klient może również skorzystać z innych dostępnych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw.